Jobb, jobb, jobb

Dagen startade med att jag totalt glömt av att jag skulle börja kl 11 och inte kl 12... SKRIK & PANIK!
Men jag hann ändå med att köpa och fylla på olja innan jag började! Kom väl in 2 min över 11.. Supernöjd! Fick dock kämpa med att hitta en p-plats!

Jobbat idag! Wiiie!
Känns skönt att fått komma tillbaka till affären, många kunder.
Även fast vädret inte var det bästa så var det många leénden!
Träffat två trevliga och söta tanter och sista kunden tror jag flirtade med mig.

Efter jobbet så tog jag en sväng till Fanny där jag blev bjuden på en mumsig kaka.
Sen bar det av hemmåt där Wiktor hade dukat upp med en rejäl kvällsmat och nygjorda scones :D

Nu kom precis Robban och Mike hit så jag får väl hålla dem sällskap.

*Tänker på dig, finns här*

Ha en underbar kväll!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0