Jag är övertalad.

Frida och Fanny har övertalat mig.. Det blir Mörlanda. De har till och med fixat skjuts, så nu kan jag inte hoppa av.

Simmade igår med Frida och Madde J runt kl 18. Mycket trevligt. Dock ett litet problem... Två st killar började sjunga på något utlänskt språk i hela simhallen. (Med hela simhallen så menar jag att de höll till i barnbasängen och det hördes tydligt till stora.) De va väl i vår ålder - runt 20 år. Eftersom det blev jobbigt, de la ju aldrig av heller, så gick vi å bastade.
Varför sjunger man på ett bad? Hallå? Man simmar. Sök till idol!!

Jag fyllde i en arbetsansökan igår kväll via Arbetsförmedlingen och ärligt det tog timmar! Man måste ju ha scanner för att få in betyg, intyg m.m. Å om man inte har det då?? Happ, får väl ta med mig det om företaget ber mig att komma på en intervju.
Bara för att vara extra sniken så skrev jag ett mail diret till företaget och "undrade" om de hade någon ledig tjänst. Måste ju visa att man verkligen är intresserad och det verkade som att chefen tog sig tid till att skriva ett mail till mig.
Jag fick reda på av en kompis (vill inte säga namn) att dennes syster har sökt samma jobb och inte hört ett skit ifrån dem.. Men jag fick en mail ;) Oooo yeah!

Jag känner verkligen att detta skulle passa mig, mycket kundkontakt. Så hoppas, hoppas!



Idag va det planer på att åka till Borås, men med tanke på att jag och Wiktor ska till Alingsås och uträtta lite ärenden så känns det lite onödigt att åka till borås på förmiddagen.

Jag hittade ett annat program på datorn nu som man kunde ändra bilder med.
Här kommer efter bild..Hittar tyvärr inte "före"-bilden. Har bara ändrat ljussättningen och kontrasten.

Ljussättning och kontrast

Nu saknar jag verkligen mitt långa hår som jag har i headen på denna blogg.. I mizz it a lot!
Som tur är så växer mitt hår som ogräs så jag får väl tillbaka det lagom till jul. Då blir det en permanent igen inför nyår. Kan dock bli lite svårt med alla dessa uppklipp i olika längder... hum.. okej då lovar inget, måste prata med min frissör om det.
Funderar starkt på att klippa till min lugg igen.. Den börjar bli för lång.

Ska nog kolla med Madde om hon vill fixa det. Min blivande frissör om hon kommer in på skolan =)

Ne nu ska jag försöka att hitta någon att simma med.. Annars så blir det väl en tur runt orraholmen.
Måste ladda upp mp3;n..

Kanske skriver lite mer senare..
Ha en underbar dag!
// Jessie*




Kommentarer
Postat av: Anonym

gööt tyckte om allt du skrivit denna bloggdag puss på dej,

mamma

2009-09-18 @ 11:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0