Innebandy

Igår spelade Jag, Wiktor, Sanne, Jesper, Tobbe, Nordin, Kalle och Elin innebandy igen.
Gång nr 2 och genast mycket tuffare, efter i stort underläge så skulle vi byta lag.
Det roliga är att det bara var Tobbe och Nordin som bytte. (Kubbor in i mitten, en person blundar och kastar ut dem i två högar) Men det va väl det som behövdes för när Nordin kom över så vann vi :P

Jag lyckades göra ett eller två mål men det jag va mest nöjd med var att jag hjälpte till med slutmålet :D
Måste träna på att ta emot bollen, och sluta vara så bollrädd! Just nu känns det som att jag är en flaxande höna som springer runt på planen och skjuter bort bollen så fort jag får den.. Med andra ord så behöver jag ta det lite lugnare och planera skotten :P

Japp där har ni hur kass jag är på innebandy. Men det är sjukt kul att spela med detta gäng, och jag behöver ju träningen :)


Idag så ska jag simma i nån timma med Sofia och sen bär det av till Vara med henne, Frida å Fanny för att lämna ut lite Cv;n .. Jag lämnade ut några igår med Fanny och det verkade lovande. Men det är ju aldrig fel att lämna ut lite till. Känns dock som att alla vill ha mig runt dec, men då har jag med all säkerhet jobb på Järnia...
What to do???


Aja detta är min planerade dag!
Ha det gött!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0