Beslutsamhetsångest

Det har blivit en vana nu att gå upp sent. Med sent så menar jag runt 10.30 på morgonen. Inte bra!
Jag måste ändra på detta och det är NU.

Har lite beslutsamhetsångest... Vet inte om jag är så sugen på att åka till Mörlanda på Lördag.
Om jag gissar rätt så ska jag jobba och sen så verkar det som att ingen vill ha förfest.
Blir det förfest så hänger jag säkert med på den. Men annars så vet jag inte..
Måste spara pengarna till nästa helg, då blir det pubafton på kronan med F+F+ några vänner till dem, det ser jag fram emot mera än Mörlanda om jag ska vara ärlig.

Det är skönt att parken i Herrljunga är slut med, för det har jag totalt tröttnat på. Det roligaste med dem har vart att bugga :) Nu är det dax för terassen i Falköping, Lipz, Kronan, Hotellet m.m Gött.. Nytt folk där!

Idag ska jag nog simma med Madde J igen om hon känner sig lite piggare. Det ser jag fram emot :)

Annars så har det inte hänt så mycket. Åt en kycklingröra med wokade grönsaker och vitlök så nu stinker jag i munnen, men gott va de =)



Igår så åkte jag å hälsade på mamsen. Vi fick grejat lite i trädgården och efter det så åkte vi till Vara och inhandlade mera växter till trädgårn´.  Jag letade efter citronmeliss m.m som man kan ha i söta krukor i köket. (Inspirerad av Sanne) Dock så är det inte sesong för det nu så jag måste vänta till nästa vår.

Va inne på min myspace igår kväll och grejade lite med lite kort, ganska roligt.
Detta är resultatet =) Gammal bild, jag vet! Men ändå. Ändrat ljussättningen, lite starkare kontraster och tripplerat den. Bara en kul grej som sagt!


Japp det va vad jag hade å berätta idag. Inte så mycket, jag vet.

Ha en underbar dag!
//Jessie*


Kommentarer
Postat av: Malin

jaaa, lipz! vi har ju inte lyckats ta oss dit tsm än! :D

2009-09-17 @ 23:36:48
Postat av: Jessie*

Nä vet.. synd men det kommer :)

2009-09-18 @ 00:21:57
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0