Vet inte vad jag ska skriva här idag.

Igår kväll fick jag ett ryck och bakade kladdkaka. Den blev väl ok.. Kunde dock stått inne längre men god va den :)
Det blev en rad med roliga program igår, så som Färjan3, halv 8 hemma hos mig och Roast på Berns.

Det va gårdagskvällden de... Har du lyssnar på Charice än? Inte? gör det! Länken fins i gårdagens blogg!
Vad tycks?

Nu ska jag strax iväg och jobba, fortfarande lite halvt om halvt förkyld. Morgonfrosten gör inte det hela bättre kan jag lova!
Ut å skrapa rutor, tanka, göra ärenden och sedan bär det av till Järnia.

12-18.. inte en lång dag.. Ska försöka få chefen att ge mig mera tider.. I need it!

Ha en bra dag!
// Jessie*


Kommentarer
Postat av: Louise

hej, ja lite smått tråkigt att doften försvinner så fort, jepp ska hälsa lilla mamma :) kraaam

2009-10-06 @ 10:05:26
URL: http://www.nogg.se/krollsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0