Tömde mobilen på bilder. Nytt och gammalt =)

Idag va jag med när Sofia tranade sin hund Shiba på agility :)
Bild ifrån detta, tagen idag! :)



Efter det så bar det av hem till Fanny där
jag fick testa att göra en inbakad fläta

Inbakad fläta av mig
Bild 2 på Fannys inbakade fläta

Blev nöjd med tanke på att jag inte gjort någon innan vad jag kommer ihåg?
Sminkade Fanny med så hon blev grymt snygg inför Adde som kom vid 21 :)



Var alltså med dessa två pumor :)


Inte dagstagen bild (över)


Några bilder som inte är dagens utan gamla :P

Vi va i London när vi fick reda på att MJ var död.. Såhär hyllades han.
Detta kort är taget dagen efter MJ´s död någonstans i närheten av Piccadelly.
Vid dörrarna låg det blommor och meddelanden ifrån fans. Minst 6 st kamerateam som sände live.


En fin ros ifrån min Farbrors grav.
Tagen på hans "födelsedag!"


Fanny och Frida =)
Bild ifrån syrrans första ensama liveframträdande (förband till gruppen Lillasyster)



Japp detta får runda av kvällen.
Det va flera bilder men inget som ska visas upp här ;P

Hoppas att ni haft en trevlig kväll!
// Jessie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0