Slut på idéer

Nä nu har jag totalt slut på idéer... Vad ska man göra idag? Förrutom att diska så står det still i huvudet just nu.
Funderar på att försöka att lära mig photoshop bara för skojs skull, det värsta är att jag tröttnar ganska snabbt på attt sitta vid datorn.

Jag vill lista:
Jag vill och önskar...


...att new moon ska komma ut idag på bio! Orkar inte vänta!
...att min förkylning ska gå över helt å hållet! Är totalt less på den nu. Hostade hela natten igen,stackars wiktor :(
...att det jobbet som jag sökte i förra veckan blir mitt! SNälla SNÄLla SNÄLLA!
...att blien på något mystiskt sätt blir till mammas Saab 95 combi, svart ;) Får gärna hända över natten! =D
...att vi vinner lite pengar så man kan komma ifrån detta dårhus/lägenhetshus.
...att åtminstonde (förlåt om jag inte stavade rätt där) de nya som tar över lägenheterna i andra trappuppgången är något att ha!(som kan göra det värt att bo kvar)
...att någon vill ta min blogg under vingarna så att den inte ser lika hemsk ut! Designen menar jag då! Som bara känner sig snäll och vill göra det utan att ha pengar fört.
...hum.. vet inte vad jag vill mera..fred..


Vad skulle du skriva på din Jag vill och önskar att-lista?

Nu ska jag göra det bästa av ingenting :)

Ha en underbar dag!
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja, hehe tackar! Va gör du då?

2009-10-19 @ 12:12:48
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Frida

Jättefin design Jessica!:)

2009-10-19 @ 22:00:49
Postat av: Jessie*

Tack Frida :)

2009-10-19 @ 23:40:09
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0