Seal = Heaven?

Fasiken va det är mysigt att tända lite ljus och sen lyssna på denna snubben Seal!
Det är inte ofta som jag, pappa, mamma och syster gillar en å samma artist. Fast seal är ingen artist! Han är en gud inom musik =)
Efter en lång dag med slit så är detta heaven!

Lyssna och njut

Love Divine  - Seal




Kiss from a rose





Utöver detta så har dagen vart bra. Även fast förkylningen inte är över, men ska inte klaga..Har jobbat, kunde vart lite flera kunder.
Två lite äldre damer kom in precis innan vi skulle stänga och höll kvar mig och min kollega en kvart efter stängning. Det gjorde inget för de va hur gulliga som helst :)

När jag kom hem så hade Älsklingen lagat lax och ris som vi åt medans vi kollade på en superduperbra film. :)

Ha en underbar kväll!
Sov så gott!
// Jessie*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0