Någon som vet hur man ska smink...

Hej, någon som vet hur man ska sminka sig till halloween?
Jag vet inte riktigt vad jag ska vara än..Det kan du också ge tips på?

Funderar lite på vampyr. (Kritvit i ansiktet å sotat runt ögonen? å inte att glömma de äkliga vampyrtänderna som man bara stör sig på under kvällen.) Men jag vill ha lite mera färgglatt isf..Nån tuff sminkning runt ögonen?
Det tråkiga är väl att många kommer att vara det i år.. Vem vill inte vara Alice i Twilight? Eller Sookie stackhouse(om hon nu skulle "vara" förvandlad?) Ne.. Å det är ju tråkigt att vara det vanliga.. Hulken, troll, kanin, spöke, hum..
Jag vill vara något tufft? Något nytt eller något gammalt fast nytänkande? Men vad? Helst inget som kostar skortan!

Har ju några dagar på mig.. Men lite tips ifrån er läsare hade inte vart fel? Du kan ju skriva annonymt om du inte vill säga namn.

Vad ska/skulle du klä ut dig till???


Nu ska jag iväg å jobba.. Ha de gött =)
Å tack på förhand för tipsen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag säger vad jag ska klä ut mig till så blir det inget svårt att lista ut vem jag är... men gratis kommer det vara iaf :)

2009-10-27 @ 20:24:08
Postat av: Jessie*

Hihi :P Spännande!

Du har inte några förslag då?

2009-10-27 @ 21:08:49
URL: http://sekita.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm inget mer än de gamla vanliga.. skolflicka, catwoman osv... :P

2009-10-28 @ 15:41:12
Postat av: bloggägaren

Tack för förslagen =)

2009-10-28 @ 22:03:11
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0