Mammi

Gick upp med Wiktor idag (06:15), kunde inte sova.
Så jag har gått å småplockat lite i lägenheten och ska strax lägga mig med en varm choklad i soffan å kolla på någon disneyfilm =)
Runt 11-tiden så kommer min lilla mamma på besök, vi har bestämt oss för att gå en långpromenad och förhoppningsvis så får hon med sig sin digitalkamera så vi kan ta lite fina naturbilder =)
Sen blir det middag ihop och kanske en fika på det :)

I em så kommer jag förmodligen gå en sväng till simhallen och simma några längder.

Wiktors jobbkollega ska komma förbi och kolla på bilen. Undar vad det nu kan vara som knackar i växellådan, om det nu är det???.. Det är väl det jag har uteslutit eller att något fäste har låssnat som håller fast avgasröret.

Japp, imorgon så ska jag färga Sofias hår, simma och förhoppningsvis medverka i innebandyn :)

Det är väl det jag vet idag. Kanske kan lägga upp lite bilder ifrån dagens aktiviteter i em :)
Ha en underbar dag!
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos! :) Allt bra med dig idag?



Btw, ska vi följa varann via bloglovin? :D

2009-10-13 @ 14:12:17
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0