Kalas/fest ikväll

Min dag började ganska tidigt.. Upp när Wiktor vaknade kl 06:00, jag hade bestämt mig för att duscha tidigt och somna om igen. Det slutade med att jag kollade på Hitman tills alarmet ringde(08:30) som jag hade ställt kvällen innan.
Istället för att gå upp så lutade jag huvudet bakåt och slocknade.

09:30 plingade det på dörren och utanför stod Frida! Skrik och panik utbröt. Men jag gjorde mig snabbt iordning och åkte med henne den jättelånga biten in till "THA BIG CITY" Herrljunga.
Vi kollade lite i butiker och shoppade lite inför kvällen. 
Två "post-mopeder" stannade och pratade med Frida och undrade hur Fanny hade det på sitt nya jobb. En tredje tutade och ropade något som jag inte hörde... Då fick de fart och sa hej då..
Vi hann med att fika på Centrum där jag troligen fick gårdagens Kärleksmums. Torris!

Vi va på besök hos Madde och Daniel med :) De har verkligen världens goaste hundar :D

Ikväll ska det bli roligt ;D
Har köpt Midori, Herrljungas Päroncider och lite Breeze-cider som jag ska ha ikväll. Tyvärr så har mitt smak- och luktsinne inte kommit tillbaka så egentligen hade det nog vart smartast och billigast att dricka öl :P

Har varit grymt sugen på att åka hem och lånat min mammas systemkamera och fotat naturen lite idag..Hösten är verkligen fin när det inte regnar eller är mulet. Som idag!
När vi va ute och "Herrljungashoppade" så bestämde vi oss för att göra just detta nästa vecka. Det ska bli roligt!
Funderar på om man ska baka något och fika =)

Nu ska jag göra iordning mat till Wiktor och sen blir de fest!
Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Frida

Tjering :P Tack för en trevlig stund idag:P haha=)

2009-10-02 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0