Kaka på kaka

Mamma var här igår, riktigt trevligt =)
Vi gick en långpromenad och fikade, kladdkakan var god :)
Wiktors jobbarkompis kom och kollade på bilen och skulle hjälpa oss med den :)
Toppendag igår med andra ord =)


IDAG!
Japp dagen börjar ju bra! :/
Nu har jag gett mig fan på att gå med i arbetsförmedlingen... Har sökt väldigt många jobb och alla säger att de förmodligen bara vill ha mig över jul, BARA!!!.. Det är ju då Järnia vill ha mig med.. Snacka om att det skulle bli kaka på kaka då!
Så nu ska jag överlåta detta till någon annan å se ifall de lyckas bättre.
Man får ju inte vara kräsen i dessa tider men, jag vägrar att knacka dörr! Jag gör det bara inte!

Stackars Sofia, hon får dras med en sur Jessica idag.. Ska försöka att skärpa mig!
Vi kommer iaf att gå å simma om en kvart och det brukar ju vara avslappnande, efter det så ska jag färga hennes hår. Det ska bli roligt å se vad det blir för färg.
Ikväll ska jag simma med Fanny... Det står emellan det eller innebandy, just nu så känner jag mest för att simma. Men måste egentligen spela innebandy med. Får inte tappa det! Men är inte sugen på att spela innebandy ikväll :/


Ska iväg å simma med Sofia nu iaf!
He en underbar dag!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0