Happy Halloween

Gårdagens Halloween/Maskeradfest var hos Sanne och Jesper där vi blev bjudna på lite snacks , kycklingvingar lax- och Skinkrullar Plus mina "avhuggna fingrar".
Lyckad kväll och efter leken "jag har aldrig" så vet man helt plötsligt mycket om andras sexliv..Kan ärligt säga att det inte är en par-lek i grupp.  Det blev allt några sura miner från folk. Enda gången jag var glad över att Wiktor inte var där.. Fast tror inte att jag gav iväg förmycket men det fanns saker som jag ändå tyckte att man kunde hålla för sig själva.. Men är man med i leken så får man leken tåla!
Adde vann maskerad tävlingen som Kapten Morgan! Grattis

Jag gjorde en å samma sminkning 3 gånger innan jag gav upp.. Denna!



Det är inte så lätt som det ser ut..Linjerna blev för tjocka.. Så jag gav upp..
Gjorde en enkare och sotigare sminkning till min Rock/punk figur.
Nisse tog ett bett i min uppblåsbara luftgitarr, så halva min rockstil försvann *snyft*

Nu sitter jag här och har precis sovit i ca 2 timmar men, min skalle-bank gör sig påmind fortfarande.. Tror inte att det blir utgång å kärven ikväll för min del :/

Tack för en trevlig kväll ni goa glada människor!


Mina avhuggna fingrar.. Var bara tvungen att visa dem med :) Recept fås vid förfrågan =) väldigt enkelt tar dock tid att forma.

Orkar inte ladda upp flera bilder. Men så såg min kväll ut igår i snabba drag.

Kommentarer
Postat av: Bella

Det om att jag har aldrig är en lek man inte ska leka med sin partner är så sant. Jag tror det är bra att varna fok så de inte behöver lära sig det av sig själva :P

2009-11-03 @ 15:57:30
URL: http://tvatussilagos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0