God väldigt sen kväll =)

Japp då har Linda och Henke farit hemåt :)
De kom hit, åt tacos och kollade på Kenny starfighter.
Filmen som vi kollade på innan var vädigt seeg så jag tränade på att göra inbakade flätor igen på Linda.
Resultat :)






Jag var ganska nöjd och det verkade Linda vara med :)

Annars idag så har det inte hänt så mycket..
Mer kunder inne nu än det har vart på länge iaf, det är ju kul och bra =)


Imorgon ska mamma-Marie hämta upp mig. Vi ska in till Alingsås för att shoppa ihop det va verkligen evigheter sedan. Ska bli superkul :D
Jag kanske till och med kan hitta något roligt att ha senare idag/kväll till Johanna,Linnea, Amanda och nån malins 100-års fest :) Efter det så ska vi hem till mamma och pappa där Wiktor kommer att vara, å äta nån god middag ihop :)

Kanske bäst att lägga sig så man inte är grinig imorgon :P
Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0