Förklaring...

Piip = Jävla skit också! (Gårdagens blogginlägg)

Jag har åkt på en förkylning igen :/
Inom loppet av 3 veckor så har jag vart förkyld till och från, vill inte längre!
Är säker på att det inte är den där svininfluensan som alla pratar om för detta händer mig varje år vid denna tiden.

Så typiskt också att man blir förkyld lagom till ett "event". Kärven ikväll och Jacobs stora fest igår blir tyvärr inställt för min del. *snyft*

Undrar vad jag ska hitta på för mysigt med mig själv ikväll? Förslag???
Funderar på om man ska skicka iväg Wiktor till att köpa en pizza innan han drar iväg på förfest, om det nu blir någon? Verkar som att ingen vill ha det idag.
Eftersom jag är såpas förkyld så blir det inget här.



Nu ska jag hoppa in i duschen så jag känner mig lite frächare.


Ha en bra dag (och för er som är förkylda som jag, Krya på er!)
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0