Fest igår

Fest/ Kalas hos Elin igår då!

Kvällen började bra. Vi var där nån minut över sju.
Mycket tjöt och köttbricka :)

Det räckte med en cider och jag började känna av min förkylning.
Efter ett glas med Midori och Herrljungacider så började febern stiga och halsen gjorde sig påmind.
Det slutade med att jag abrubt fick lämna Elins kalas för att jag började känna mig svimfärdig. Så klockan nio satt jag hemma i lägenheten och mådde pyton!
Vid elvatiden så kom Wiktor hem efter lite övertalning. Vågade inte vara hemma helt själv när jag kände mig så yr.

Pratade lite med Sandra via msn :) Som också hade gått hem tidigt för att Tobbe kände av sin allergi.
Otroligt go tjej!



Idag vaknade jag ganska tidigt av en hostattak.
Körde fram Wiktor och Henke till systemet, där de skulle ladda upp inför kvällens bravader.
Efter det så åkte Henke hem och fick tag i sin bil.
Han kom tillbaka ganska snabbt med sin egna bil och med 3 pizzor som vi hade beställt :) De va gott!

Så dagen har mest gått ut på att jag halvt om halvt har sovit och att de har spelat BurnOut.
Gick in och somnade på sängen i sovrummet, sa till Wiktor att väcka mig en timme senare.
Men personen som väckte mig va visst Henke med ett glas vatten som "råkade" hamna i mitt öra. I drömmen så hade jag fått fågelskit på örat.
Om jag inte somnar innan han ikväll så ska jag hälla en hel hink med vatten över honom. Mouhahha!

Nu ska jag in i duschen en sväng. Jag kommer nog att spenderar kvällen hos Fanny medans killarna är här på förfest.

Happ ha de bra, förhoppningsvis bättre än mig!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0