Dagen i korta drag!

Färgandet av sofias hår blev lyckat och jag simmade med Fanny igår.

Idag vaknade jag en halvtimma för tidigt, så jag har råd att spilla lite tid här vid datorn.
Planerna inför dagen är följande:

* Göra mig iordning , självklart!
* Kanske gå ut å gå en timma med Frida.(Max en timma)
* Åka till Nossebro och försöka skriva in mig utan arbetsintyg(ska få det ikväll efter jag har jobbat)
* Käka något enkelt och sedan ska jag vara i Alingsås vid 13:30 och börja mitt arbetspass.
* Kl 18:50 ska jag infinna mig vid simhallen och simma några längder med Fanny idag igen om hon fortfarande är på, annars så drar jag nog dit själv. Har riktigt kommit in i det nu.. Synd bara att det öppnar så sent för mortionssim.

Det är väl dagen i korta drag!
Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0