Charice Pempengco

Lyckades kolla en sväng på en repris ifrån Oprah där underbarn fick vara med och visa va de e bra på..
Det var en tjej som jag riktigt blev såld på! Lätt att jag ska skaffa hennes skiva!
Hon har en underbar röst som fick mig att rysa från hjässan till fötterna!

Hon heter Charice Pempengco och är ifrån Philipinerna. Hon är född 1992 (17 år)

Det gick inte att bädda in klippet här på min blogg så markera, kopiera(ctrl+c), klistra in i adressfältet(ctrl+v) och lyssna på hennes underbara röst röst!


http://www.youtube.com/watch?v=P4Xd435coD4



Nu blir det städning, dans och musik fram tills Wiktor kommer hem :)
Känner mig mycket bättre och förkylningen är på väg bort. Förhoppningsvis helt borta till morgondagen!

Sökte nytt jobb idag igen.. Inget svar än.. Men de kommer nog en bekräftelse snart :)
He det underbart!  och kolla klippet!!!
//Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0