Bjuden på middag ikväll :)

Vaknade tidigt...Somnade om.....Vaknade sent!

Med andra ord så har jag inte fått någonting gjort idag.
Ska dock iväg och hämta Wiktor efter jobbet idag. Runt 16 så ska jag simma med de två bästa :)
Sen blir jag bjuden på middag hemma hos dem med respektive pojkvänner - min.
Inatt eller tidigt imorgon så ska jag hämta Wiktor och några till i Alingsås.

Japp det är väl det som är planerna .. Lite ändrade sen igår men det blir ganska mycket ändå.
Tänkte baka bröd idag med som jag ska ha med mig ikväll :) Så hoppas att de blir lyckade =)

Imorgon så blir det jobb och efter det så ska jag hämta en klänning... Funderar på att åka å lämna katterna till mamma å pappa för "snuffsans" skull (deras katt). Hon blir arg på mig när jag inte har med mig dem :S
På kvällen så kan ske det blir Golfkrogen eller Kvarnen i Huda. Får se vad Töserna å grabbarna vill :)

Söndag så blir det ännu en tur till mamma å pappa för att byta däck och hämta de två tigrarna :)


Välkommen hem Nilsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0