Verkligen svårt.

Det är verkligen jättesvårt att få jobb nu..

Jag har tur som har en halv fot inne på Järnia.
Sökte ett nytt jobb igår kväll. Håller tummarna för att jag ska få det..
Gick ganska roligt till när jag sökte det. Fick ringa runt lite och första samtalet gick till ett äldre par i Gråbo. Inte riktigt meningen.
Efter det så hamnade jag rätt hos en byggherre och fick nr till en butiksägare. Han verkade trevlig och det verkade positivt, dock så vet han inte hur långt ifrån jag bor än och om bilen inte skulle fungera så skulle det bli jobbigt. Hoppas att han inte tänker på det! :P

Nä, kanske nån som läser detta vill ge mig ett välbetalt och bra jobb så skulle jag bli överlycklig! :D
Det kommer nog aldrig riktigt gå till den gränsen så att jag ställer mig mitt på torget och söker med en stor skylt men, just nu känns det som att jag skulle kunna göra näst intill det! Hatar att gå hemma. När jag tänker efter så om någon skulle kunna göra något sånt i min kompiskrets så är det nog jag :P haha

Sitter med hårinpakning som borde sköljas ur, så ska ta och göra det nu.
Efter det så blir det mera röj i lådor och allt jag kan börja med inför flytten. Tar nog en sväng förbi Ica och hemköp för att få tag i bananlådor, billigt-bra-enkelt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0