Ullared! G-Kås! 20:00 plus morgondagens utflykt =)

Imorgon ska jag till det omtalade G-kås i Ullared!
Drar med mig mamma och kanske lillasyster och kanske mormor =) Det kommer att bli kanon! Btw gissa vad jag ska se kl 20:00 idag? haha, kanske inte så svårt om man kollar överskriften :)

Ska lämna in bilen för lagning imorgon med =D Gött att få det gjort! Ist för en preliminär lösning så blir det nu en permanent lösning! Me like!
Pratade men min blivande granne Elvira idag med.. Hon gillar att vi bli grannar =)
Lovade att bjuda henne på kladdkaka någon dag efter inflyttningen "som tack för att vi får bo där" ;P haha.

Nu ska jag planera inför morgondagen! Och slänga ihop mina sista ören - vet att jag ska ha 11 kr här någonstanns :P haha^^

Kommentarer
Postat av: Madde

Wooho för Ullared! Hoppas du hittar något fint. =)

2009-11-16 @ 23:38:31
Postat av: Bloggägaren

Det hoppas jag med.. Men det blir nog mestadels bara för sällskap :)

2009-11-17 @ 06:45:43
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0