Party!

Efter jobbet igår så åkte jag, Wiktor, Fanny och Adde hem till Jens (och Frida) på fest.
Jag var fyllechaffis men hade hur kul som helst endå.
Det va både bordshockey, ölspel, dans, tjöt och återträff under kvällens gång :)

Fick träffat Linn, Chatam och Adam :) Föredetta kompisar ifrån min uppväxtort, hur kul som helst!
Fick också lurat i Maddes kille Daniel en väldigt stark dryck som jag fick höra hela kvällen :P
Madde, Daniel och Sofia kom lite senare lagom till folk började bli lulliga.

Många tummar upp för kvällen och bra service ifrån värdparet! (Skönt å slippa diska)
Hoppas att det blir en lika lyckad kväll snart igen :)

( Fick inte med mig kameran, men de fick andra så blider lär dyka upp om jag får tag i dem =D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0