Ogillar telefonförsäljare

Jag hatar telefonförsäljare, visst det är ett jobb och att de kör med provotion och behöver ett JA ifrån kunder för att få viss lön.

Vissa är snälla och trevliga och ge information och godtar en Nej.
Men andra (som den killen (bryter på finska) som ringde mig idag och ville sälja kalsonger och strumpor) som bara inte klarar av ett nej utan ska hota eller ge en negativ kommentar.
Vill bara säga till er SKAFFA ETT NYTT JOBB!! Har ni en dålig dag så ta inte ut det på kunder genom att försöka tvinga dem till att köpa. Det är riktigt dålig service!
Han sa med en negativ ton som mera lät som ett hot att han skulle ringa Wiktor istället ( Precis som att Wiktor skulle gå med på det, han som hatar telefonförsäljare mer än mig )
Synd bara att den killen drog ner hela företaget och fick mig på så dåligt humör att jag skriver detta här!


Önskar bara att jag kunde komma ihåg företagets namn så att jag kunde lägga ut det här och riktigt trycka ner dem!

Mamma har tjötat på mig, för hon vet hur mycket jag avskyr dem (de som inte klarar av ett nej) att ringa NIX.
Efter jag hade skrivit en mycket kortare version på facebook så fick jag adressen till Nix av min gamla lärare..

www.Nix.nu    --- Om du också ogillar sura telefonförsäljare gå in där och anmäl dig..
Jag kunde inte hitta några kostnader så tror att det är gratis. Men kan inte lova det! ..


Nu är vi iaf anmälda och ska ringa igen om några dagar för att bekräfta. Ska bli skönt att slippa detta.



Utöver detta så har det varit en seeg dag.. Har vunnit lite på betapet som fick upp mitt humör :D
Nu ska jag kolla på vänner med Wiktor <3

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0