Julgodis :)

Idag har jag test-bakat julgodis :)
Än så länge så set det bra ut :)

Gjorde två varrianter
Första va wienernougat Ingrediens ifrån "efter klockan tio" på tv4.
Det andra var med basen ifrån wienernougaten, minus mandelflanen plus mini marsmellows, digistivekex samt en vaniljstång.

Den sista har jag smakat på och den smakar underbart!
Funderar på att baka det dagen innan julafton och ta med mig till Farmor och farfar på julafton, japp så gott va det :) Digestiven gjorde det krispigt och vaniljen gav det hela mer friskhet.


Ikväll så ska jag och Wiktor hem till Fanny för att greja med datorn. Eller rättare sagt Wiktor ska greja med datorn och jag ska tjöta med Fanny :P
Adde och Frida skulle dit med så jag ska ta med mig mitt julgodis och se vad de tycker :)
Om jag inte glömmer kameran så kommer det nog ut bilder på julgodiset sen :)

Säg till om du vill ha recept :)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0