Jag är rädd...(falskt alarm ingen spruta idag)

Idag så ska jag förmodligen ta sprutan för svininfluensan.
Jag som avskyr sprutor och det är inte de att det ska göra ont som är saken utan bilden på att någon ska köra in den där nålen i min arm! Fy.

Detta är ungefär denna bilden fast innan den går igenom huden som jag får framför ögonen precis innan jag ska ta en spruta.. Hemskt värre!
Vet inte varför jag är så rädd men jag är ju inte ensam om det.
Vet att det går över på 3 sek och att det inte gör så ont, men ändå.








Jag slapp oroa mig för det idag! Har mera tid att oroa mig nu..
Fick inte ta sprutan idag för det va stängt. Det var visst vissa dagar och tider nu.. Alltså inte på Fredagar.
Så det får bli ett besök på Måndag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0