Inte riktigt årstid för det, men det skiter jag i!

Idag har vi tvättid så jag har tvättat hela morgonen och städat.
Sånt som inte är kul men det måste göras.

Köpte en ny såpa igår, Ajax med doft av sommarblommor!(inte riktigt årstid för det, men det skiter väl jag i) Luktar otroligt gott och doften ska vara upp till 12 h. Ska testa detta strax. Det blir toppen :D
Men först ska jag plocka upp de resterande av tvätten ifrån tvättstugan (Ska bli skönt att få tvättmaskin i lägenheten).

I eftermiddag så ska jag hämta upp Wiktor och så ska vi ta en tur runt i Herrljunga för att samla in banankartonger.
Ikväll blir det en 40 min promenad igen :)



Btw!!!


I dag är det 20 år och 3 dagar sen som Berlinmuren öppnades! Bara en liten kul grej att veta :)(1989-11-09)

20 år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0