Hobby? Förslag?

Igår när jag jobbade så kom det in en kund som jobbade med att göra smycken i glas.
Jag föll pladask och vi pratade nog i 10 min (ingen annan kund inne i butiken, så jag kunde prata) Eftersom det vore roligt att testa på att arbeta med glas och färger så erbjöd jag mig att hjälpa henne vid stora leveranser och hon verkade glad och skulle höra av sig om hon behöer hjälp.
Hoppas hon ringer, det vore roligt att få en ny hobby. Hon har en affär i samma hus som hotellet i Alingsås och en webbplats (www.studioglod.se) Har inte kollat in den webbplatsen så noga men man kan säkert köpa via den om man hittar något intressant.

Jag gillar ju att simma men vet inte om man kan kalla det för en hobby?
Vill gärna ha förslag på vad man kan ha för hobby? Helst något som inte kostar mycket.
Jag har inte tålamod till att sitta still och sy/virka/sticka.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0