Helgen som va...

Jobbat hela helgen.

Fredag- Jobb + middag hos Fanny med Wiktor, Adde och Frida :) Riktigt mysigt.
Det blev tacos och idol samt Cirkus Möller (Älskar mini lyxfällan, mini grannfejden och schan banan)

Lördag- Jobbade 11-15 efter det så blev det middag hos Elin och film. Sedan blev vi (Jag och Wiktor)skjutsade hem för en snabbdusch och tillbaka igen för mera film och för-förfest. Runt 19 åkte vi (Wiktor, jag , Elin och mike) till Stefan på förfest.
Där vi blev ganska många och för första gången fick träffa Carita (peters kompis) och Annika (Stefans tjej) Härliga tjejer detta som jag hoppas hakar på flera gånger. Hann tyvärr inte prata så mycket med Annika men det får bli mer nästa gång :)
Runt 11 så drog vi vidare till Kärven å Företagsrocken. Mö folk och ett gäng Essungabor :)

Somnade slutligen ca 03:00..

Söndag- Upp runt 09..ca 11.00 fick jag skjuts av Mamma och pappa till jobbet då jag inte vågade köra bil efter lördagens bravader.. När jag väl kom in på jobbet så upptäckte jag att mitt bankomatkort inte befann sig i plånboken och jag hade inget tågkort. Paniken över att ta sig hem spred sig ganska snabbt och jag fick ringa runt till en del personer.. Tyvärr så kunde ingen hämta och Wiktor mådde mycket värre än så han kunde ju inte köra..
Till slut så kommer min räddare in i affären Mike.
Han och hans familj var i stan och shoppade. Som tur va så fick jag åka med dem hem till Herrljunga igen :) STORT TACK till er! =D

Måndag-
Vaknar av att Fanny ringer mig och har pratat i ca 2 ½ timma nu.. Vi kom fram till att göra en impulsgrej och bokade tre biljetter till Twilight - New moon. Som hon, jag och Wiktor ska kolla på i eftermiddag :)
Hoppas att den är bra... Syrran och hennes kille hade sett den och gillade den verkligen så. High hopes!
Blir nog en fika efter de där 2 timmarna. Annars så vet jag inte vad som händer idag.

Lyckad Helg säger jag bara ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0