Dansbandskampen m vänner

I dansbandskampen så hade vi ett lag från hemmaplan som valde helt fel låt och åkte ut i första sorteringen :/ Tråkigt men sånt é livet!
En annan sak som jag tyckte va nästan mesigt med dagens uppträdande var att en grupp sökte sympatiröster! Någons mamma gick bort 5 år tidigare, men eftersom det var för 5 år sedan och man drar upp det i tv nu tycker jag mera att det verkar som att man vill ha sympatiröster. Min farbror gick bort i våras (RIP) men jag skulle aldrig ta upp det för att få någon att rösta på mig i ett spel eller liknande. Alla har vi någon som har gått bort. Tyvärr :(

Hade Fanny, Sofia och Adde hemma under kvällens lopp.

Fanny och Sofia, Adde och Wiktor

Tacos, Dansbandskampen, Rallybrudar, Soul Caliburg och nu är det natti natti!

Tack för en trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Anledningen att han tog upp bortgången: Låtvalet. Det fanns en anledning till varför alltså.

2009-11-15 @ 12:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0