Helt ok dag

Helt okej dag för att vara förkyld.
Jobbade och efter jobbet så va jag över hos Fanny, där Frida oxå tillbringade sin lilla lediga stund :)
Efter mycket skratt å tjöt så gick jag hem och löste ett korsord helt ensam utan fusk eller hjälp KÄNNER MIG RIKTIGT SMART och nöjd ;)

Pappa, Mamma och den nu mera svarta lillasystern kom på besök och jag fick en försenad 20års present :)
En vattenpipa, bara någon dag innan så pratade jag med wiktor om att skaffa en för skojs skull.. Ända nackdelen är att jag varken har testat eller har den blekaste aning om hur sjutton man "gör / laddar" den? Får nog höra av mig till en expert i Herrljunga om detta... Eller iaf en som jag vet som har testat på det? Det har väl säkert alla vid det här laget :P

Ska nanna nu.. Ha det underbart
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0