Förkylder...

Jag har på det senaste året blivit väldigt överkänslig, med det menar jag att jag inte kan sova en hel natt igenom p g a ett minimalt sandkorn?! Eller som när jag är ute en kort tid utan jacka så åker jag på en rejäl förkylning som oftast varar i flera dagar. Ganska jobbigt. 

Kände av förkylningen i Måndagskväll och nu har jag inte kunnat göra mer än att ligga framför dum-burken å zappat mellan kanalerna eller någon film. MEGA BOOOORING. Har dock blivit väldigt förtjust i Ugly Betty - serien, gamla avsnitt men ändå!
Wiktor va på Ginza med Matte här om dagen och han köpte Twilight till mig. WWiiiieee. Så den har jag sett två ggr nu.. Är besatt. Står i fodralet att film nr 2 kommer i november ;) Längtar!!!

Har funnit en ny grupp att lyssna på med utöver The Used... Det är nog redan många som känner till dem Nomy, och favoritlåten är självklart Cocaine ;) Lyssna å njut!

Vill egentligen ställa mig och laga mat till min älskling lagom tills han kommer hem ifrån jobbet,  men vill inte riskera att smitta honom. Så jag struntar nog i det.

hum... vad har jag mer att berätta?  öhm? Natta kommer hem idag ifrån Turkiet =)

Ha en toppendag å krya på er ni som är förkylda eller sjuka!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0