Uttråkad!

Vaknade runt 7-tiden idag av att Nisse(katt) klampade runt på min mage för att få uppmärksamhet!
När jag väl kom upp ur sängen så startade jag en ny sajt, en sajt som jag tänker börja blogga på medans jag har denna.
Så om jag inte har uppdaterat denna så finns uppdateringen på den andra bloggen... www.nogg.se/Sekita

Jag kanske till och med inspererar andra till att skaffa en med :) Isf Bli vän med mig där :)
Den är ganska rolig och lätt att styla om, gästbok m.m kolla in iaf. Men som sagt startade den idag så jag har inte riktigt gjort allt man kan göra med den än :P haha (Tack Louise för att du visade den för mig)

Som sagt jag gick upp ganska tidigt :=) satte mig vid datorn och sen blev det en nyttig frukost (Filmjölk med knäcke å keso).
Efter det så skulle jag egentligen gå en långpromenad men det fick bli en runda runt Herrljunga med några ärenden istället.

Förhoppningsvis så kommer Sofia vid 2-3 å simmar några längder med mig och efter det så ska jag hem å göra mat till min älskling. Förmodligen blir det väl ut å gå 5 km med honom igen :) Så lyckas jag vara lite nyttig iaf.

UTTRÅKAD
Men JUST NU, när jag precis har kommit hem från mina ärenden så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på?
Ska jag?
1. Slappa framför tv;n?
2. Greja lite på den andra bloggen?
3. Ta ut katterna en sväng?
4. Skriva om mitt CV å söka jobb?
5. Sitta å stirra ut genom fönstret å hoppas på att få lite färg i ansiktet?
6. Städa?
7. Lästa klart sista delen av "Så länge vi båda andas" (Twilight-serie)?
8. Göra livet till ett helvete för han som inte skickade mobilen som jag köpte på tradera för ett halvt år sedan?
Btw har hittat bild på honom (inte alls svårt) Han är visst finsk och runt 45-års åldern!
9. Laga lite lunch? Klockan börjar ju närma sig 13.... Frågan är bara vad? Brist på fantasi här.

Slappa framför tv;n Låter inte så lockande när det är så fint väder ute.
Greja med den andra bloggen Ne, inte just nu. Nu är jag till och med uttråkad på att hålla på att skriva detta.
Ta ut katterna Vet inte om jag klarar att hålla koll på dem båda samtidigt.
Skriva om CV? Detta alternativ låter lite lockande PLUS att jag vet att Mamma och Wiktor skulle sätta detta som punkt 1.
Stirra ut genom fönstret BOOORING
Städa Känns som jag gör det hela tiden. Plus att det inte ser stökigt ut.
Twilight Mjo kanske? Men iinte just nu.
Göra livet till ett helvete för mobilkillen Haha om jag inte hade varit så feg :P
Laga lunch Detta får det bli så länge, jag känner att magen börjar kurra lite.


Ha en underbar och bra dag idag!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0