Tidigt, jobb, Madde J,Fanny, VÅR?

Jag har bestämt mig för att få upp en viss tid varje vardagsmorgon nu! 07,30 Jag har lessnat på att katterna väcker mig så det är bättre att gå upp innan katterna börjar att riva på dörren eller springa runt i sängen eller slänga ner saker ifrån fönsterbänken. Jag har då räknat ut precis så jag går upp en kvart innan dem börjar att busa för att få uppmärksamhet 07:30!

Jag sökte ett nytt jobb igår med. Ett jobb som garanterat kommer att bli jobbigt.
Men som lägger till lite pengar i kassan :P

Idag så ska jag gå förbi Järnia och lämna lite grejer och sedan blir det en sväng med madde J och hennes hund. Det ska bli roligt å se hennes nygjorda tattoo :D När hon förklarade hur den skulle se ut så verkade den ganska najs :)
Gött sugen på att göra min nr 2 nu, men det får vänta.

I eftermiddag så ska jag förmodligen ut å gå med Fanny och fika lite, det ska bli kul å få höra hur hon hade det i på findlansfärjan ;)

Klockan är just nu 07:52 och det är 7 minus ute å igår snöade det! Vart tog våren vägen? Jag vill ha VÅR! Jag vill grilla ute och fiska! Jag vill sätta mig ute i solen å få färg på mina bleka kinder! Jag vill kunna ha min vårjacka utan att frysa!


Ärsh! Det va väl allt jag har att skriva såhär tidigt på morgonen!

Ha det underbart! Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0