"Så länge vi båda andas"

Oj oj oj är allt jag kan säga än så länge om boken "Så länge vi båda andas".
100 sidor lyckades jag skrapa ihop redan på första dagen å det va på lunchtimman och en stund efter jobbet.

Håller jag på i denna takten så lär boken vara slut inom 3-4 dagar i.o.m. de få stunder under dagen som jag hinner med att läsa.. Vill läsa men vill inte att boken ska ta slut :S


Nisse har nog blivit sjuk, sen i lördags så har han inte fått behålla frukosten.
Så om det håller på i några dagar till så ska jag på ett magiskt sätt trolla fram en bil och åka till vetrinären med honom.
Tycker inte om att se min favokatt vara så slö.  =(

Snälla Nisse Krya på dig.


Jobbar 9-18 Tors o Fred, gött.

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0