Nissebus

Jag och Wiktor va ute å gick igår 1 ½ timma Gött-götti-gött-gött ;)

Har inget direkt planerat för dagen mer än att jag ska ut å gå i eftermiddag.
Tråkigt va! Jag håller med...Så säg till om du vill hitta på något? Simma?


Jag har precis duschat Nisse för att han inte mådde så bra i magen och allt då satte sig i hans svans när han gjorde nr 2, det är ju inte direkt hans fel att han har så lurvig svans.
           Men det är jäkligt kul å se hur han beter sig när han blir duschad. En vanlig katt skulle bli ilsk och riva å klösas, men inte Nisse han bara står å låter ögonen tala om för mig vad han tänker hitta på för jäkelskap såfort han kommer upp ur badkaret, haha!
          Han måste dock ha glömt av det för nu ligger han här vid tangentbordet och sover...

Å imorgon kommer boken :D Weeeiii!!
Skriver kanske några rader ikväll...

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0