Ingen aning?

Igår storstädade jag lägenheten och wiktor hjälpte till med toaletten :)
Lite tråkigt men ny är jag supernöjd såhär dagen efter :)

Frågan är bara vad jag ska hitta på idag? Att jag ska till sjukgymnasten kl 13 är en grej men innan å efter det då?
Det är rätt tråkigt att gå ut å gå själv och ALLA andra jobbar ju. Simma är inte heller så kul att göra själv. Fast det är ju ganska så skönt.

Kom på en sak som jag kan göra dock, baka! Ja! Detta får bli en bakdag! Jag köpte för skojs skulle en toscakakamix i söndags. Tänkte testa att göra den och så blir det väl säkert någon muffins med :O hum kanske kladdkaka? Äsh, får se vad jag har ingredienser till. Fanny ska ju komma runt 16 tiden och betala sin räkning så då kan vi ju fika efteråt :)
hepp får väl börja att baka nu då!

Ha det underbart! // Jessie*

Kommentarer
Postat av: hon den jobbiga

Tacka fanny eller om det var frida för det fina kortet hon gjorde förresten. Glömde säga det..

2009-04-01 @ 00:16:49
Postat av: Bela

Åh jag vill oxå baka. Det är så kul. Och gott, hihih ;)

2009-04-02 @ 08:34:21
URL: http://izabela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0