Go kväll!

Ja, GO KVÄLL alla ni glada å goa människor :)

Kan tala om att om man knappt har jobbat på två veckor å sedan åker på 4 långa dagar så blir man ganska så sleten!
Inte nog med att det är 9-18 pass utan desutom så vaknar man kl 06:00 av både en väckarklocka (som ska väcka wiktor) och Katter som hoppar på magen. Livet är hårt när det väl slår till :P

Så ikväll rent ut sagt struntar jag i att gå ut med vänner för jag orkar helt enkelt inte! Men det betyder ju inte att man ska sova bort kvällen, ellerhur? Nä, så nu ska jag dra med mig täcket in i tv soffan och stor mugg med varm Kakao och titta på Melodifestivalen :) Wiktor har jag redan skickat bort till Fannys melodifestivalkväll.
Så nu är det bara jag och katterna. Myspys ;)

Nisse mår mycket bättre och är pigg som vanligt igen, sedan två dagar tillbaka. Förmodligen dålig mat.

I morse så blev jag så förbannad på mitt hår, så jag fick ryck och nu har jag lugg :P
Vet inte om det blev bra men det får duga ett tag fram över..


Ursäkta det vita lakanet som ligget över ansiktet, ska försöka att få bort det snarast. Så det blir nog en sväng till Solariumet imorgon. Men så blev luggen..Ifall du nu är nyfiken?


Hepp, ska gå å göra iordning min mumsigt goda choklad och bänka mig framför Melodifestivalen!
Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0