2 DAGAR KVAR!

Bara två dagar kvar!!!!

Den 6/3-09 kommer den efterlängtade "Så länge vi båda andas" av Stephenie Meyer.
Shit va jag har längtat men boken är så gott som min eftersom jag redan har förbokat den! Kan inte bli bättre =D
                   Jo det kan det, samma dag som boken släpps så är jag inne väldigt tidigt i Alingsås för att jag ska kolla ryggen p.g.a att jag trillade ner för en trappa för si-sådär tre år sedan och . Har fortfarande ont i svanskotan.
                  I alla fall så fort bokia har öppnat så har jag två timmar som jag kan njuta av boken innan jag ska vara på jobbet!
Suverränt är ordet jag söker här ;)

Twilight-serien

"Om jag bara kunde drömma"- Toppenbok som jag gärna skulle läsa mig till sömns med varje kväll!
"När jag hör din röst"- Största delen i boken så va jag bara arg på Edward, men på slutet så :)
"Ljudet av mitt hjärta"- De två första böckerna va bättre men det va ändå kul med lite historia bakom
"Så länge vi båda andas"- Vågar inte uttala mig om denna än, men det kommer nog en kort ressension om denna med efter att jag har läst den ;) Det är denna bok som jag väntar på =)

Filmen kommer ut den 29 April, ganska coolt att den inte har läckt ut i bra kvalité.



Idag händer väl inte så mycket? Funderar på att gå å simma sedan.
Öhm, ah, det va väl typ det.
    Jo en annan grej, Nisse(min katt) är så fruktansvärt social att han välter ner saker i huvudet på mig ifrån fönsterkarmen eller kraffsar på dörren för att väcka mig kl 07:30 på morgonen, det slår nästan aldrig fel.
Han får bli min nya väckarklocka ;P

Ha det underbart!
// Jessie*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0