Midsommar

Vart ska jag börja?
Tar det i korta drag.....

* Midsommar firades hemma hos Madde(FF).
* I Sista sec köpte jag och Wiktor kassler.
* Tobbe ska ha tummen upp för tipspromenaden som alla fick gå innan middagen.
Den va helt suverän!
* Wiktor fixade musiken, endast svensk låtar så som klassikerna : Var är tvålen...Habba-Habba- Zut-Zut...VI är pojkarna som..
* Vi va ca 20 pers.
* Regnade lite men annars va det fint väder, inte för kallt med andra ord.
* Fylle-brännboll, en självklarhet. Vårt lag vann ; )
* Jordgubbar & Ch´s Jordgubbar doppade i mörk choklad.
* Fylla för vissa.
* Minnen (Jag och Erika)
* Jag gick hem runt 12.30 (trött)

Det va gårdagen i korta drag..

Ikväll blir det kanske fest igen.

Hoppas att du fick en trevlig midsommar :D
 Ha en underbar dag
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Erika

Så många minnen att skratta åt! =)

2009-06-24 @ 22:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0