Tripp till Ullared (G-kås)

Efter jobbet igår (Lördag) så hann jag med att städa innan jag, Fanny, Frida och Sofia åkte till Farmor och Farfars sommarstuga/vinterstuga. Farmor och Farfar var där i sina munderingar(myskläder).
Vi köpte med oss korv och bjöd dem på det. Bara två timmar innan så hade vi smällt i oss varsin hamburgare :P

Natten blev lång med mycket skratt, är allt jag kan säga. Sofia somnade efter nån timma medans jag Fanny och Frida låg å tjöta med varann till ca 03:00.

Vi vaknade av Fannys alarm på klockan vid 7-tiden och vi blev bjudna på en rejäl frukost med ägg, yoghyrt, macka m.m mumsigt värre :)
Sen bar det av till G-kås där det till en början var ganska lagom med folk, men närmare middagstid så blev det smockat!
Efter en lyxig lunch och en extra koll inne på G-kås, så var man några tusen kroner fattigare, men mycket nöjd :) Vi åkte hem.

Jag fick köpt lite kläder och en jacka, Peak.
Två nya lampor till Tv;rummet blev det oxå och lite smått å gott!

Wiktor tillbringade helgen i Grebbestad med grabbarna och kom hem några timmar innan mig, det hade vart regnigt men kul sa han.

Nu ska vi laga iordning någon god kvällsmat och njuta av en film.

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0