Hotellet(Onsdagsklubben)

Efter en ganska slö dag igår så åkte jag och Sofia till hotellet i Alingsås med Linda, Jacob och Daniel. Det går inte att beskriva med ord hur roligt det va!
Mycket folk en del som man kände igen. Fick tjötat lite me Marcus H,Peter, Anders P och Fredrik B.. Vi Jonslundare/Nossebro;are ska hålla ihop hörde jag om och om igen :) Ett gäng helgoa killar. Mycket dans blev det med och många fina komplimanger fick jag.
Träffade på min jobbarkompis, där jag fick kommentaren "Jessica vad gör du här? Du har ju semester du ska inte vara på hemmaplan då" haha.

Det fanns bara en enda sak som jag inte gillade, å de va de gamla gubbarna på´runt 40 som sprang runt å skulle ragga upp tjejer i min ålder.. De va på både mig Linda och Sofia. Bara jobbigt! Väx upp, vill jag bara säga till dem!

 Utöver det så var det en underbart rolig kväll.. Tack för det Linda, Sofia, Daniel och Jacob :) Detta kommer jag inte att glömma i första taget! (ps. va nykter och körde, behöver inte supa för att ha kul ds)

// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0