Gårdagens tripp

Det är så skönt att vara ledig! Men det är också tråkigt att inte veta vad man ska hitta på?
Som tur är så har man vänner och om man bara för en dag låter vännerna bestämma vad man ska göra så kan man faktiskt lära sig något  =)

Igår lät jag och Wiktor våra vänner Fanny och Adde bestämma. Det blev en lärorik dag i Ullricehamn där vi besökte Torpa Stenhus (en inmurad flicka i väggen och otursförföljande) Efter det så bar det av till Raska-Minas stuga(En dam bodde runt 50-talet högt uppe på ett berg utan el eller något att försörja sig på, endast vad naturen och förmodligen vad grannar hade att erbjuda) Vid Raska-Mina stuga så åt vi vårt fika som vi hade med oss sedan for vi vidare till en Camping och killarna tog en glass.
Tack för en otroligt mysig och spännande dag, Fanny och Adde :D

Vi var hemma runt 20.00, till kvällsmat så testade wiktor att göra egen Tzatziki Mumsigt värre ;)

Idag ska Wiktor och Matte försöka att få bort lite minimum-rost och lägga lite färg på de ställena på min bil.
Den kommer med andra ord att bli fin =)
Själv vet jag inte vad jag ska hitta på, har lite ont i magen men det kommer att gå över till kvällen då jag och förhoppningsvis några till ska iväg till Linda och sedan till hotellet :)

Ha en underbar dag!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0