Myskväll

Vaknade tidigt och for till jobbet där jag till största delen av dagen fick städa, ganska segt utan musik.
Sen så mötte wiktor upp mig vid stationen och vi gick på 2 lägenhetsvisningar ( som wiktor sa ) Vi besökte Elin och Kalles nya lägenhet samt Fannys nya :) Det kommer att bli toppen :D 

Grattis till er för era superfina lägenheter :)

Mike kom förbi en sväng med och kollade på några avsnitt ifrån en serie som Andreas rekomenderade som handlar om vampyrer m.m "True Blood" Ganska bra men möö sex, kanske lite överdrivet men men..

Vi hade många planer för kvällen så som bowling och bio med Fanny, Frida och sofia men det slutade med att jag och Wiktor satt hemma och kollade på melodifestivalen själva och hade myskväll med varma mackor och vin.
         Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dagens deltagare i melodifestivalen? Visst va det vissa som jag tyckte bättre om och andra som jag inte förstod va de ens gjorde som tävlande. Både jag och Wiktor gillade Pilotgrabbarna och Marlena ;) Annars så vet jag inte vad jag ska säga? Jo, garanterat att Agnes låt kommer att spelas på vart enda uteställe i sverige dom kommande månaderna.

Just nu så tror jag att wiktor har somnat på soffan ( han är så söt när han gör det !) Jag sitter å sneglar lite på leagally blond samtidigt som jag skriver här :P Kanske ska väcka min lilla sötis å lägga sig?

Imorgon kommer mina päron förbi och så blir det en liten tripp ut med dem :) Vet inte riktigt mer vad som händer? Får ta dagen som den kommer helt enkelt !

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0