Nyttiga jag :)

Många "jag" idag i denna blogg, så du som inte är nyfiken kan lika gärna sluta läsa med en gång ;P

Jag känner mig verkligen på topp idag.
Med det menar jag att jag känner mig nyttig och att jag mår finfint. =D
Jag har i mer än en veckas tid vart ute å gått minst en timma om dagen, jag har även simmat och solat lite.
I Onsdags så var jag till och med tvungen att göra ett nytt hål i skärpet på jobbet, snacka om att jag va nöjd då :P haha^^

Håller fortfarande med Agneta om att det är en drog, jag känner verkligen nu att jag måste gå ut, det är ju så härligt väder kyligt och vackert.
Ibland flyger det i mig en tanke på kvällen att jag ska gå upp tidigare på jobbdagarna för att gå ut å gå innan jobbet, men det skiter sig när jag väl vaknar dagen efter å fortfarande ligger under det där varma täcket.

En del av min nyttiga vardag är att jag har börjat att äta frukost (tack vare Sofia), jag har blivit besatt av grov knäcke och onsalakorv :P Innan så kunde jag knappt ta ett bett på en macka före kl 10.  Nu vräker jag i mig två knäcke och I LIKE IT!
Det ä så nedrans synd att den där korven kostar 32 kr och är så jäklans liten, den räcker ju i max två dagar.



Idag då?

1. Äta früstuck(frukost)
2. Städa lägenheten och ett måste Lyssna,dansa och sjunga falskt till musik. ; )
3. Gå och möta wiktor på jobbet.
4. Gå en långpromenad med wiktor.
5. Ta en liten ledig stund.
6. Vänner kommer och vi ska iväg och handla lite.
7. Let´s dance och tacos och tjöt
8. Har ingen aning? Kanske blir det gallis? Kanske blir det Film? Kanske blir det sängen? Beror nästan på vad alla ska göra på lördag :)

Kanske ska klämma in att simma en stund idag med men får se vad jag hinner med :)Bara någon egobild
Japp, nu vet du vad jag ska göra idag :P

Ha det underbart!
// Jessie*


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0