Tisdag= tvättdag

Fattar inte hur jag lyckas ta mig upp så tidigt. Utan att ställa alarm menar jag då!
I morses vaknade jag 07:20.. Jag som annars brukar sova till ca 11 när jag är ledig.

Vill ha mer arbetstider
Aja, önskar att jag fick mera timmar nu, det är fruktansvärt seegt att vara hemma.. Om inte jag hade tvättid idag så hade jag ganska säkert klättrat på väggarna! Jag tror att jag måste skaffa mig en serie-box med något så jag har att göra?! Förslag?

Letar nytt jobb

Kollat lite enkelt på nytt jobb men det är ju bara konstiga jobb ute på de olika arbets-sökar-sidorna? En massa konstiga företag som man inte känner till eller telefonförsäljare, det är väl typ det enda som ligger ute nu.

Låttips!
Musikvideon Shake it med Metro station går ju i ett på MTV så jag blev lite nyfiken på vad dom gör för andra låtar och vips så föll jag för `Control´ och `Seventeen forever´ det är ett måste att gå in på youtube å lyssna på dom. Grymt bra :)

Någon som är sugen på att gå ut å gå en sväng? Hör av dig isf  :) Jag är totalt less på att sitta hemma!

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du måste ju skaffa Scrubs på dvd-box! Då sitter man som klistrad, iaf jag :D

2009-02-19 @ 11:04:50
URL: http://ozzylda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0