Möbler, tv å fest!

Nu va dom nya möblerna här gött. Jag wiktor å katterna är stormförtjusta!

Linda och Henke var de första som tog oskulden på soffan(Satt i den först av våra vänner).
Det ända som jag ser kan bli ett litet problem med soffan är att katterna nu börjar fälla och det liksom drar sig till soffan som om det vore världens hårmagnet. Tur att jag köpte rollers på g-kås. *STOLT*

Jo henke å linda var som sagt över igår och linda hade med sig kladdkaka. Mumsigt värre, jag lyckades få hennes recept :)
Medans Henke och Wiktor satte ihop byrån så kollade vi tjejer på "man blir vad man äter" passade ju lagom till kladdkakan.
Det va ganska äkligt när man fick se hur mycket köttfärsh som den där tjejen åt på ett helt år.. Men det hade inte vrt fel å ha hennes arbetskamrater till tränare. 16.5 kg på 8 veckor ;) Grymt!

Sedan så tittade vi på lyxfällan, shit, det va inte dåligt med skulder som den där familjen hade. + 8 000 kr i mat/månaden.
En sak är säkert, här blir det inga smslån! Att låna 2 000 och sen betala tillbaka 5 000.
Det är egentligen sjukt va folk inte tänker sig för...


Denna helgen kommer arr bli rolig, först jobb sen 2* 20 på lördag och 20 på söndag :) Sköjj :)

Aja, nog pratat om de... Nu ska jag snart iväg å köpa skruv å spik m.m för nu ska det bli ordning på vår lägenhet :D
Wiii :D

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0