Måndag

Snabbrepris på dagen

Vakna samtidigt som wiktor gick till jobbet.. Alltså 06:30. Det betyder att jag inte kunde somna om utan gick med kudde och täcke och la mig på soffan..
Myspys med en bra film fram till min söta mamma ringde och berättade att hon ville ut å gå..Det va bara att hoppa in i duschen och fixa till "ut å gå frissen" .
Det va skönt ute och jag längtar redan till morgondagen :) Undra vilka vägar man ska ta imorgon då???Äsh det får bli som det blir.
När vi kom hem så blev de en snabbfika och sedan stack mamma hem igen.
Mellan 2-4 så blev det Mamma Mia och Penelope, sen han jag med att diska å så kom wiktor :)
Å nu ska jag strax lägga mig.. Jo, Fick ryggmassage av wiktor = Det bästa som finns*

Helgen var ganska rörig men jätterolig.
Fredagen= Främmat
Lördagen= Jobb+ 2x20-årskalas ( tack för en trevlig kväll Matilda )
Söndagn= Vaknade först väldigt tidigt och sedan väldigt sent. Sen va det kalas för madde :)


Happ Natti Natti
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0