hum, frisk vind

Hum, detta blir en mycket spännande dag.

Det är mycket jag vill hinna med, städa gå ut å gå minst en gång,
Agneta du hade rätt det har blivit en drog att gå ut å gå en timma :) Det är så uppfriskande specielt när det är så kyligt ute :

Sen så blir det främmat.
Först av Sofia å sen Fanny å på något sätt så ska jag lyckas klämma in Jacob å Linda som inte har sagt någon tid än.
Så linda läser du detta så RING! :P
 
Bäst att jag sätter igång ;P
Måste bara tillägga att jag mår jättebra, det är som om en frisk vind har svept in sen i Måndags. Jag känner mig på något sätt mera motiverad till att röra på mig :) Och att äta nyttigare, Så idag blir det hemmagjord potatis å purjolöks soppa, Mumma ;)

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Såg dig och Fanny när ni var ute och gick på kvällen :)

2009-02-22 @ 20:21:37
URL: http://ozzylda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0