Slit å släng

Idag har jag äntligen börjat att rensa och slänga saker..
Det är ganska fint i vårt förråd nu.. Bara det allra nödvändigaste kvar. Bilen är fullproppad av ihoptrampade kartonger av alla dess slag och jag har fått min dagliga motion av att springa massa gånger upp och ner för dessa oändliga trappor (PUST!)

Nu ska jag snabbt in i duschen och efter det så ska jag hämta upp Wiktor på jobbet så bär det av till Ginza, samt att slänga alla dessa kartonger...



Helgen var helt ok... Vill inte säga toppen pga förkylningen som fortfarande hänger i.
Jag jobbade Fredag-Söndag och vi hade en liten ost och kexkväll med Fanny, Adde och Sofia (Saknade Frida dock).
Kvällen va lyckad vi såg även på film och kollade på dansbandskampen.
Tack för en trevlig kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0