Oj, vilken toppenkväll!

Oj oj oj vilken kväll!
Det började med en fördrink och lite sminkning hos Fanny kl 17-19..Jag tog en förebild men glömde helt av att ta efterbilden. Men Vilken pudding hon blev (Visserligen så va hon det innan med) Men min sminkning gjorde pricken över i;et!

Sedan gick vi vidare till Elin och Kalles förfest och kan bara säga en sak "Megakul".
Precis vad en förfest ska innehålla! Kanske kommer upp bilder på fejjan senare om jag orkar med det idag..
Igår pratades det om att åka på mellandags rean idag, men vet inte om det blir av med tanke på gårdagens bravader.
Tack Elin, Fanny , Frida, madde J och alla andra för denna kväll!

Nyår nästa ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jessica! Jag blir generad haha:P

2009-12-26 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0